miércoles, 24 de octubre de 2007

...GIRONA...FIRES.... A CASCALA!

Esta be oi? Trigar tan a actualitzar el blog quan tot just l' acabava de comecar. Molt bé per mi!!!
Pos eso, que despres de unes merescudes i estresants vacances per Girona y Zárágózá, torno a la calma, el relax, la pau, i el comfort de la meva vida quotidiana a "Nohaynadieenlacalle Jodetedefrio".

A partir de ahora intentaré colgar alguna tontada o escribir algo cada sabado sabadete.

Nacho joputa, por eso no tienes amigos.

PD: Disfruteu les fires de Girona vosatres que podeu

A CASCALA!

1 comentario:

  1. ei nen!!
    Doncs si et consola d'algo, jo estic mig engripada i em sembla que aquestes fires ja se'm han acabat... en fi...

    He mirat els teus dibuixos, estic al.lucinada... es veu k sí que saps dibuixar... jejejeje

    Un petonàs wuapo!!!

    Ester

    ResponderEliminar