sábado, 29 de septiembre de 2007

3 comentarios:

  1. Angelito!!!!

    Què fas tu tan lluny???

    Baixaràs per barraques? Mira que ja són "a la vuelta de la esquina"!!!

    Com sempre, gràcies per fer-me començar tan bé la setmana, som dilluns i llegeixo el teu blog, i no puc deixar de riure!!!!

    Petons i una abraçada enorme!!!

    Maria Gallego

    ResponderEliminar
  2. Uola angelín!!!!!! he rigut molt amb la teva translux to inglish versionssss jajajaja Per cert, mira't la pàgina www.ffk-wilkinson.com l'he descobert avui i m'ha agradat molt, ja em diràs el què??
    Un petonàs!!
    Cuida't molt i molt

    ResponderEliminar
  3. Molt bé nen! ets un precursor de tendències...bon idea això del blog!

    Així que gitano eh? que cabron! ....mmm saps que? jo sempre ho havia sospitat,
    en serio!, si ja sé que dir-ho ara que ja ha sortit a la llum no té mèrit, però es veritat
    jo ja ho sabia .... aquest to blanquinós,enfarinat de la teva pell tipus Iniesta (un del barça..),
    aquest ulls clarets, aquesta obsessió teva amb "lo amigo del ajeno"...
    l’únic que em feia dubtar era que no tenies fragoneta pa lo malacatones, ara que el Corsa casi casi.

    En fi espero que no t'avorreixis massa , i que quan tornis el proper cop ens portis algun souvenir.. una mica de salmó,
    unes birres, un segell, un flyer, un val de descompte per la pelu,...
    encara que no l'hagis comprat xDD
    apa Siau!

    PD: hauries de posar títols als post, sinó no s'identifiquen bé des del lector de feeds.

    ResponderEliminar